بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


رحمتی:بنده خدا گفت نگذاشتند بغلت کنم،من هم صورتش را بوسیدم

تماشاگر شیرازی در آغوش رحمتی

طرفداران استقلال هم دوباره برایت سنگ تمام گذاشتند.
واقعا عالی بود. راستش با تشویق های هواداران خوب مان ، حسابی انرژی می گیرم. فریادها و تشویق های شان روحیه ای دوچندان به من داده و البته مسئولیتم را هم سنگین تر کرده است.
به خصوص تماشاگرانی مثل جیمی جامپ شیرازی!
نمی خواهم بگویم کار خوبی کرده چون کار او خلاف مقررات است و کارش حرفه ای نبود اما این قدرها هم کار وحشتناکی نکرده که بخواهیم محکومش کنیم. یک لحظه جوگیر شده.
البته خوب موقعی به دادش رسیدی.
ماموران عزیز انتظامی هم داشتند وظیفه شان را انجام می دادند و حواس شان بود که یک موقع کسی به بازیکنان آسیب نرساند. من دیدم این بنده خدا فقط احساسی شده و می خواهد بیاید خودش را مثلا به من یا هم تیمی هایم برساند ، برای همین سعی کردم خودم را سپر کنم تا مشکلی پیش نیاید. چیز خاصی نبود ، ماموران هم مسئولیت شان این بود که او را از زمین بیرون ببرند. خدا را شکر که همه چیز ختم به خیر شد. بعد از بازی هم با اعضای کادرفنی رفتیم و از مسئولان انتظامی خواهش کردیم که این بنده خدا را آزادش کنند که روی مان را هم زمین نیانداختند. بعد هم دیدم که یک سری واکنش های تند گرفته شده. من این برخوردها را نمی پسندم. مشکل اصلی فوتبال ما زمین هایش است ، شعارهای تند و زشتی که گاها از روی سکوها سر می دهند ، نه یک تماشاگر که پریده وسط زمبن تا احساساتش را نشان بدهد. اول باید مشکلات بزرگتر را حل کنیم و بعد انتظار برخورد جدی با یک تماشاگر احساساتی را داشته باشیم.
این قصه ماچ آخرش چی بود؟ مربیتان گفته ، بوسه ، بوسه خوبی بوده!
بنده خدا را بردند از زمین بیرون. وقتی داشتند می بردنش گفت: من این همه دویدم اما نتوانستم بغلت کنم  ،من هم رفتم رویش را بوسیدم

بازداشت تماشاگر فوتبال به دست ماموران انتظامی در ورزشگاه حافظیه


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 28 / 11 / 1391برچسب:رحمتی,رکورد گل نخوردن,جیمی جامپ شیرازی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com